Kyytiin osui viime viikonloppuna asiakas, joka oli melko vaivautuneen oloisena takapenkillä. Aikansa hiljaan istuttuaan kysyi, muistanko häntä. Kerroin, ettei ainkaan heti tullut mieleen... Asiakas sitten muistutti, että oli se henkilö, joka muutamaa viikonloppua aiemmin oli ollut kyydissäni eikä ollut pystynyt maksamaan matkaa. Olin ollut itse seuraavana päivänä kopilla, kun hän oli tullut maksamaan velkakyydin pois. Muistui itsellekkin siinä sitten mieleen, kyseinen nuori kaveri jätti vielä anteeksipyynnöksi melko hyvin riksaakin. Asiakas pyyteli moneen kertaan anteeksi ja sanoi, että häntä hävettää edelleen paljon. Yritin vakuuttaa, ettei asiassa ole mitään kun kerran on kuitenkin maksun hoitanut ja vielä heti seuraavana aamuna.
Jälkikäteen tuntui hyvälle, että asiakas itse kuitenkin uskalsi muistuttaa siitä kuka oli, parasta kyydissä oli kuitenkin se, että samainen asiakas oli maksunsa hoitanut kunnialla pois. Itse jäinkin miettimään, miksi aina muistaa asiakkaan joka ei ole maksuaan hoitanut tai joka aiheuttaa lähes poikkeuksetta ongelmia kyydissä, mutta kaiken hienosti sovittanut asiakas ei muistu mieleen...
perjantai 20. huhtikuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti